HTML

Kp Jancsi és a sTicks n rocks

Friss topikok

Címkék

4 ünnep között

2009.01.16. 12:06 borisz

[Kp Jancsi]

A karácsony olyan mikor nincsen hó,
mint a csöcsös csajok nélkül a Csodamulató.
Nem az igazi, de ha így van, hát legyen így jó!
Itt minden megkapható, meg van, amit bekapható.

Nem agysebész a szöveg, miért mit reméltél öreg?
4 ünnep között főleg nem esek hasra tőled.
Nem szarom össze magam, a hajtást másra hagytam.
Évközben is csattan eleget az ostor rajtam.

Melózunk, mint állat. Szállítjuk a diplomákat.
Csak kecsegtet és áltat, de a zene már nem várhat.
Most már kinyitom a számat. A szavam? Igen, lázad,
de ne nekem te nem fogod befogni a pofámat.

Jól érzem így magam nagyon. Úgy, mint a Száz Holdas Pagony.
Új lakókat befogadom. Nincs itt semmi aggodalom.
Semmi, semmi, semmi aggodalom.

[refr: Kp Jancsi]

Nem csak én ugatok neked évek óta.
SuB se hébe-hóba, hanem tényleg tolja.
Gyere, nézz be Zolka! Kedved ugye volna?
Mi lenne, ha az sT8 újra szólna?

Az sT8 ha megin ugyanúgy szólna,
2008-ra karcolna.
Az arcodba kapod a lapot. Én neked
adogatok. Mondd meg öcsém, ebből mi lehet
neked a bajod?

Na mi lehet a bajod?

Mi lehet a bajod? Semmi.

Na mi lehet a bajod?


[Kp Jancsi]

Neked is ez kéne, a pofádra ráférne.
Szarni az egészre, gyógyulni TB-re.
Írd föl közgyógyra, hogy neked is megérje!
Jó kuncsaftnak puncsot csapnak a tetejére.

Úgy vagyok én ezzel, mint eb a Szaharával.
Hanyatt hiába fekszel. Ne élj vissza a szexszel!
Mégis Édes, mennyire vagy képes?
Saját tudományt akarsz a hülyeségnek?

A hülyeségnek?

A hülyeségnek?

Nem fog menni.

Ezt kéne csinálni. Szakérteni, mint Árpi.
Anyag, erő, energia. Megláthassa bárki.
Tenni a világra, ahogy tót kollega látja:
Egy sziget az ő álma ebbe a kurva világba.

Nem másnak élek, Ember, és ezt el se várom.
Nem vagy a barátom, ha átlépsz a határon.
Saját árkom ásom. Lehet az írásom
neked ákom-bákom, nem te vagy a sírásóm.

Ha rajtam múlik, állok eléd. Nem kell nekem álnok beszéd.
Királynő, ki máshol cseléd, akkor inkább ázott menyét
szeressen 600-szor beléd, ha értenéd
a felét, se néznék feléd se.

Ha figyelek valamire, a jövőt nézem,
hogy lesz-e részem, hogy meglesz a pénzem,
hogy örömömet, bánatomat elbeszéljem.
Folyjon ki a vérem, én csak ennyit kértem.

[refr: Kp Jancsi]

Nem csak én ugatok neked évek óta
SuB se hébe-hóba, hanem tényleg tolja.
Nézz be Zolka! Kedved ugye volna?
Mi lenne, ha az sT8 újra szólna?

Az sT8 ha megin ugyanúgy szólna,
2008-ra karcolna.
Az arcodba kapod a lapot. Én neked
adogatok. Mondd meg öcsém, ebből mi lehet
neked a bajod?

Na mi lehet a bajod?

Mi lehetne a bajod?

Semmi. Semmi.

Nem csak én ugatok neked évek óta
SuB se hébe-hóba, hanem tényleg tolja.
Na, nézz be Zolka! Kedved ugye volna?
Mi lenne, ha az sT8 újra szólna?

Szólj hozzá!

Címkék: szöveg kpjancsi

A bejegyzés trackback címe:

https://kpjancsi.blog.hu/api/trackback/id/tr935310524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása