HTML

Kp Jancsi és a sTicks n rocks

Friss topikok

Címkék

Mit hitté?!

2009.01.15. 21:47 borisz

[Kp Jancsi]

Szerencsés vagy akkor, hogyha mindig olyat tehetsz,
amit szeretsz, de te nem ezt. Megmondom kerek perec.
Én akkor lennék bajba, ha ott feküdnék rajta
egy jachton, és egy barna, vagy a butábbik fajta:
egy szőke nyaggatna, hogy pénz kell anyagra.
Inkább megcsinálom. A legmerészebb álmom:
Jancsi azt akarta, hogy rendes mc váljon
belőle, és látom a tátva maradt szádon,
hogy beszarsz a dumámon, úgyhogy kisbarátom,
számíts rá, hogy ez a zene, amit a családom
csipáz, te meg rinyáász? Majd dobok neked olyat,
hogy hívhatsz ide sokat, mind mulatni fognak.
Amíg rajtam múlik, hogy szakít-e a zene,
hogy világít a szeme. Hát, egye meg a fene,
és rúgja meg a ló. Ha rajta ül Jankó,
bárki látja jó a produkció.

[refr: Kp Jancsi]

Így tolom, én csak így megyek,
mert az életet nálunk csak így lehet.
És a rímeket a hip-hop ihletett.
Megvallom én is a hitemet.

Én csak így tolom, én csak így megyek,
mert az életet nálunk csak így lehet.
És a rímeket a hip-hop ihletett.
Megvallom én is...

[Kp Jancsi]

2000-ben vége volt a világnak.
Isteneket, bálványokat jó sokan imádnak.
Kilátszhat a segged, ha megteremtetted
magadnak a veszted. El is keresztelted.
Jancsi vagyok Uram, de tegyük ezt most félre!
Úgy nézek én rád, mint tanár a növendékre.
Nem úgy, mint a szépre, csak a közepeskére.
Rám is így néztek, hogy kértem, vagy sért-e
nem érde-kelte főleg, hogy a kedve
azon múlt, hogy reggel bevette, vagy ette
a kefét egész nap. Öcsém, hát nézd csak!
Csöpög, mint a rézcsap,
én meg nem érzem, hogy szétcsap.

Én meg nem érzem, hogy szétcsap.
Én meg nem érzem, hogy szétcsap.

[Kp Jancsi]

Így tolom, én csak így megyek,
mert az életet nálunk csak így lehet.
És a rímeket a hip-hop ihletett.
Megvallom én is a hitemet.
Én csak így tolom, én csak így megyek,
mert az életet nálunk csak így lehet.
És a rímeket a hip-hop ihletett.
Megvallom én is...

[Kp Jancsi]

Mondja most neked itt a Készpénz János,
ha senki sem álmos, az nem hátrányos.
Mondja most neked itt a Bankó Jankó,
ha beat nem frankó, hát nem hajlandó.
Mondja most neked itt a Mani Jani,
reppelni foglak téged megtanítani.
Mondja most neked itt a Kp Jancsi,
Ez magyar nem amcsi, de meg fog csapni.

Szólj hozzá!

Címkék: szöveg kpjancsi

A bejegyzés trackback címe:

https://kpjancsi.blog.hu/api/trackback/id/tr695310519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása